Laser wysokoenergetyczny

Włoska firma Mectronic Medicale jest liderem w produkcji urządzeń do fizykoterapii. Dzięki unikalnej technologii wiązań kwantowych zwiększyli przenikalność i moc lasera. Wcześniejsze laser były wstanie wygenerować przez 3min. – 18J/cm2 nasz laser w 3min. generuje 2000J/cm2. Co najważniejsze nasz laser do regeneracji i gojenia tkanek wykorzystuje 3 długości fal jednocześnie 810nm, 980nm, 1064nm  co również stało się przełomem w nowocześniej fizykoterapii sportowej. Nasz laser wysoko energetyczny iLux Triax dzięki 3 programom (przeciwbólowy, przeciwzapalny i biostymulacyjny) wyjątkowo skutecznie leczy trudno gojące się zmiany takie jak urazy mięśni, więzadeł oraz ścięgien i przyczepy do kości. W krótkim czasie gwarantujemy efekt niemożliwy do uzyskania innymi nieinwazyjnymi metodami!

Zastosowanie:

-bóle i rwy kręgosłupa szyjnego, piersiowego, lędźwiowego,

-bóle ścięgien takie jak: łokieć tenisisty, golfisty, kolano biegacza, kolano skoczka, zapalnie Achillesa, zapalnie rozcięgna podeszwowego, uszkodzenie ścięgna mięśnia nadgrzebieniowego,

-zapalenie pochewek ścięgnistych zginaczy i prostowników kończyn dolnych: dwugłowego ramienia, zginacza kciuka, odwodziciela palucha, piszczelowego przedniego, strzałkowego długiego,

-zapalnie kaletki: podbarkowej, okołokrętarzowej, kolana, łokcia, pięty,

-stłuczenia, skręcenia

-obrzęki